Ar vienotu redzējumu jau 15 gadus – ELVI

Pagājušā gada oktobrī savu 15. jubileju atzīmēja pašmāju veikalu tīkls „ELVI” – īstens paraugs tam, ko iespējams radīt, atrodot pareizo pieeju un neatlaidīgi strādājot plecu pie pleca ar domubiedriem. Šo gadu laikā, kopš durvis vēra pats pirmais veikals, „ELVI” kļuvis par spēcīgu un tautā iemīļotu zīmolu, kas daudziem vislabāk zināms kā tirgotājs, kas priekšroku dod Latvijas ražojumiem, lai finanšu līdzekļi iespēju robežās paliktu mūsu pašu zemē un tādējādi „sildītu” vietējo ekonomiku.

 Veikalu tīkls „ELVI” darbojas pēc franšīzes principa, saglabājot uzticību franšīzes īpašnieces SIA „ELVI Latvija” sākotnējai idejai – apvienot Latvijas spēcīgākos un uzņēmīgākos mazumtirgotājus, kā arī maksimāli atbalstīt un izcelt vietējos ražotājus. Šī ideja vainagojusies panākumiem – 15 gadu laikā nozīmīgi audzis gan veikalu skaits, gan „ELVI” apgrozījums. Patlaban visā Latvijā – gan lielajās pilsētās, gan reģionos – atvērti jau vairāk nekā 150 moderni veikali.

Par vienu no lielākajām veikalu „ELVI” īpašniecēm Latvijā, tostarp Kurzemē, kļuvusi SIA „VITA mārkets”, kas var lepoties ar lielu uzņēmējdarbības pieredzi. Tieši šis uzņēmums „ELVI” stāstā ieņem īpašu lomu, jo SIA „VITA mārkets” ir vissenākā franšīzes partnere, kas 2000. gadā Siguldā atvēra pašu pirmo veikalu „ELVI”, ko ātri vien iemīļoja gan vietējie, gan pilsētas viesi. „Lūk, sākām ar vienu nelielu veikalu Siguldā,” teic SIA „VITA mārkets” valdes priekšsēdētājs Imants Rendenieks, „un nu ik dienas gaidām pircējus jau 33 veikalos visā Latvijā. Cilvēki ir iemīļojuši „ELVI” konceptu un  vērtības. ELVI ir par Savējiem, jau no pirmās dienas – par Latvijas lauksaimniekiem un ražotājiem, kas ik dienu nodrošina Latvijas pircējus ar svaigu un garšīgu produkciju!”

Šodien SIA „VITA mārkets” pazīstama kā viena no ievērojamākajām nodokļu maksātājām vairākos Latvijas novados. Uzņēmuma sasniegumus apliecina arī ik gadus iegūtie apbalvojumi un atzinības par darba efektivitāti, darbavietu nodrošināšanu vietējiem iedzīvotājiem, kā arī aktīvu iesaistīšanos sociāli nozīmīgos projektos – piemēram, skolēnu nodarbinātības projektā vasaras sezonā.

Domājot ilgtermiņā, uzņēmums līdz šim investējis ievērojamus līdzekļus savu veikalu modernizācijā, tostarp vairākās vērienīgās rekonstrukcijās ar apkaimes labiekārtošanu, lai radītu patīkamu ikdienas vidi saviem darbiniekiem un varētu sagaidīt savus pircējus jaunos, skaistos un arī dabai draudzīgos veikalos. Tā, piemēram, šāgada sākumā Ogrē, Mālkalnes prospektā 3 durvis vēris jau gadiem zināmais veikals ELVI, tomēr pavisam jaunā un acij tīkamā skatā.

Papildus gan SIA „ELVI Latvija”, gan franšīzes partneri īpaši rūpējas par pozitīvu un draudzīgu atmosfēru darba kolektīvos. Ik gadus tiek rīkotas nu jau par tradīciju kļuvušās „ELVI” sporta spēles, darbinieku konkurss „Savējie par savējiem”, kā arī citi svētku un atpūtas pasākumi atsevišķu kolektīvu ietvaros.

Pateicoties franšīzes principam, ikviena veikala „ELVI” sortimentam raksturīgas pozitīvas reģionālās atšķirības, tādēļ katrā no tiem atrodamas īpašas vietējās veltes.

Baudīsim vietējos labumus un turpināsim atbalstīt savējos!